Sony с официален VAIO магазин и нови серии лаптопи

В края на миналата седмица от Sony официално откриха своя първи VAIO Ambassador магазин, който се намира на ул. Солунска 4 (бившия Sony Center магазин), съвсем близо до площад Славейков и на практика се пада между магазините на Multirama и Plesio. Във VAIO магазина, освен естествено преносимите компютри на компанията ще намерите и доста други по-компактни устройства с марка Sony, като например цифрови фотоапарати, видеокамери, цифрови фоторамки, разнообразни аксесоари и т.н. Магазина разполага с два продавач-консултанта, които би трябвало да могат да ви ориентират сред различните продуктови гами и да ви насочат към най-подходящото решение…


Заедно с откриването на VAIO Ambassador магазина, от Sony представиха и три нови продуктови серии преносими компютри – E, Y и F (от ляво на дясно на снимката по-горе). Като съответно моделите от E са в най-достъпния 15-инчов клас lifestyle решения, Y серията е представлявана от по-компактни 13-инчови енергийно ефективни модели, а F серията от 16-инчови мултимедийни системи с по-сериозни параметри.


Ето и основните акценти при трите нови серии преносими компютри, на които от Sony обърнаха внимание, като на мен лично най-интересна ми се стори новта F серия преносими компютри и по-специално топ моделът от нея (VPCF11Z1E/BI). Въпросният лаптоп е оборудван с Core i7 Q920 процесор, 8GB системна памет, NVIDIA GeForce GT 330M видеоконтролер (48 поточни процесора) и… най-вече доста добър екран и като цветово представяне и като зрителни ъгли, който според Sony има възможност за цветово възпроизвеждане покриващо на 100% Adobe RGB.



19 коментара за “Sony с официален VAIO магазин и нови серии лаптопи

  • 01.03.2010 at 17:08
    Връзка

    Кой поема сервиза на този Сони център?

  • 01.03.2010 at 18:37
    Връзка

    Сервизът на VAIO е от типа Pickup & Return. Клиентът се свързва с национален телефонен номер за достъп 0700 1 VAIO (0700 1 8246), агентът приел обаждането обслужва клиента, изпраща куриер DHL на адрес посочен от клиента, дефектният компютър се взима от адреса, пътува до сервизния център, ремонтира се и се връща на адреса на клиента. Ремонтът трае приблизително 5 дни в зависимост от натовареността на сервиза към момента, и разбира се всичко това се организира от VAIO и е безплатно за клиента. Самият сервиз не е в България, а в Германия – той обслужва цяла Европа, качеството и типа услуга е са идентични за всички клиенти в Европа, включително и България.

  • 02.03.2010 at 16:04
    Връзка

    Sony, е много добра марка,отлично качество на сглобката,добър дизайн,почти няма минуси!
    Да предупредя бъдещите клиенти на SONY Vaio, ако се наложи да изпратите вашият лаптоп за ремонт,Ви гарантирам, че отр страна на Sony много стриктно ще следят за спазване на указаните в гаранционната карта условия. При най-малката намеса за ремонт или повреда от ваша страна-клиент ще трябва да платите Вие ремонта и разходите по трнаспорта (което е в порядъка на 249 евро минимално)! Ако се окаже проблема в лаптопа то Sony ще ви поднесе своите извинения писмено и ще изпрати някой подарък,например специална кърпа за почистване на екрана. Както споменах ‘Sony Vaio’ са много качествени лаптопи, затова рядко има за ремонт. Понякога транспорта до дистрибутора,магазина или търговската мрежа ‘куца’,некоректно отношение спрямо това какво се транспортира.
    Успех на всички с покупката на Sony,забавлявайте се с Сони.

    П.С.Лично правих тестове спрямо други марки с същите характеристики, Sony ‘Vaio’ дава по-добри резултати при това без да пести качество!

  • 03.03.2010 at 14:45
    Връзка

    Лично правих тестове спрямо други марки с същите характеристики, Sony ‘Vaio’ дава по-добри резултати при това без да пести качество!

    Това са празни приказки. Хубави Vaio има, но тези под 2000 лева са по-дървени и от съответните Acer/Fujitsu/Toshiba като изработка. Някои от най-евтините на пипане приличат на кора за яйза, с извинение.

    Във високия клас имат някои неоспоримо дорби модели с хубави екрани. Откъм хардуер разлики няма, още повече – Sony не произвежда тези лаптопи, нито хардуера за тях, че да има разлики в производителността.

    Гаранцията е pickup&return, което е прекрасно за търговците, защото нямат никакъв ангажимент, поради което всеки търговец ще се опита да ви ги продаде.

  • 05.03.2010 at 08:31
    Връзка

    А ще има ли ревю на новите модели със i5 процесор.
    Гледам че сони се опитва да се върне на пазара за мобилни компютри, може сега да предложат нещо добро.

  • 11.03.2010 at 22:10
    Връзка

    Откриха Сони център и във Варна.

  • 19.03.2010 at 00:43
    Връзка

    Хубаво с тази гаранция, докато имаш гаранция. А после? 100 евро за куриер за най-малкия дефект? Не се разваляли – както се казва двойно потвърждение на отрицанието – да, да ама не! Всяка марка повече или по-малко има дефектни устройства. Ако имате нещастието да ви се падне такъв лаптоп какво правите?

    За мен този начин на уреждане на сервиза определено не е добър за потребителите!
    Да не говорим, че от прочутото Sony качество не е останало много – особено в ниския и средния ценови клас. Във високия клас определено има хубави лаптопи, но…..

  • 20.03.2010 at 03:03
    Връзка

    Запитвам се как правите тест на качеството,върху каква база за Сони лаптопите?
    Интересно но за първото тримесичие са ми минали през ръцете близо към 300 лаптопа с марката Сони и нито един не е дал дефект, камо ли новата серия с процесорите i3,i5,i7 или пък ‘старите’ Core 2 Duo или Dual Core 2.
    Някои от вас ги описват приличайки пластмаса им с малко саркастично – кори за яйца,но тези кори за яйца работят прекрасно!
    На фона на HP,(CQ)330,440 серията със същите показатели или Асеr 5740 разликите на корите за яйца са в рамките на 100 лв.Бих заложил на кората за яйца!
    Нито един дефектен за 3 месеца почти 300 броя!
    Корите за яйца със серия VPC са така наречените ниско бюджетните Sony, който иска нещо сериозно може да погледне бизнес класата над 3000 евро.
    Вкус приятели няма купувайте това което ви харесва!
    Почти всички големи марки извършват ремонта в рамките на гаранционният срок чрез изпращане по куриер,проблема е че не всички ви предоставят специлна кутия за транспортирането му.

  • 20.03.2010 at 23:45
    Връзка

    Нито един дефектен, понеже хората се обаждат където трябва и не сте чули (и къде това, нейде по веригите, Сони център?), или просто си чешем пръстите? То и на нас досега само един ейсърите 5738 (в тоя дух и 5740) ни се върна повреден (диск), а всички знаем откога я има тая серия, но това не ги прави най-надеждните лаптопи на пазара тези Acer-и.

    Ако ще гледаме лаптопи по 3000 евро – хайде, мерси, там има HP Elitebook, за вманиачените – Lenovo, а за геймърите си има марки със съответните качества. Пределно ми е ясно, че евтините са онези с ниското качество, все пак лаптоп Сони съм пипал тогава, когато някои от сегашните марки на пазара не са и правели лаптопи, но това, че имат качествени скъпи модели не ги прави никак особено добър избор в ниския клас.

    А тестове за качество вече никак не правим. Аз лично мисля да мина на ревюта на каквото ми харесва и да спра с раздаването на мнения, че има много, които ми се сърдят, а пък се оказва, че върша работата на половината продавач консултанти, които не продават по съвест. Така де, пари от продаване на лаптопи не се изкарват, а в писането ме затрудняват онези “положителни ревюта” на по-комерсиално настроените.. ъм.. хубаво де – колеги, макар че аз не съм търговец.

  • 21.03.2010 at 01:26
    Връзка

    До: Николай Цеков Съгласен съм с последното написано,но не си чешя пръстите!Наистина ми минават клиените през нас.
    Но за останало е така,вкус приятели няма,а й повечето продавач-консултатни имат собствено мнение и продават това което трябва да се продаде на клиентите си.Философията на Майкрософт!
    Всяка марка достойно заема своята ниша,въпроса е да подберем според възможносттите и желанията си нужната техника.

  • 23.03.2010 at 06:56
    Връзка

    На мен ми е по-чудно как Сони избира фирмите реселъри. Сещам се, че колегите от HWBG казаха, че са звъняли, чакали някакви документи от Сони, после, като не и дочакали, решили, че така или иначе нямат особено желание да се занимават и дотам. Стига бе, говорим за фирмата на най-големия IT сайт в България, звучи като пълен ташак това да няма кой да се свърже с тях.

    It’s a Sony, ако перифразирам един стар техен слоган…

  • 23.03.2010 at 09:19
    Връзка

    На последък се заинтересувах от новат серия на Vaio със i5 прцесори и 5650 видеокартите. Оказа се, че освех хубавия дизайн не предлагат много повече неща.Екраните им са със същото ниско качество, и на всичкото отгоре честотата на видеокартата е понижена и работят малко по-бавно от конкурентните такива.

    Доста негативни мнения има от много потребители както и от ревюто във notebookcheck.

    Мисълта ми е, че няма причина да се твърди, че са по дoбри от конкуренцията.Предполагам жените които избират техниката на дизайн и цвят ще ги харесат.

  • 27.03.2010 at 17:04
    Връзка

    Проблема с collect & return гаранцията е следния.

    Имаш лаптоп, видеото прегрява (според теб и 3ма твой познати, обаче други 3ма твърдят че е в нора). Какви са ти опциите:

    1. Викаш куриер и ако от сервиза кажат че не прегрява – трябва да бройш 250Е
    2. Чакаш да се влоши:
    2.1. Изтича ти гаранцията влошава се и си плащаш ремонта
    2.2. Влошава се в срок и ти го оправят.

    Единственото кофти при 2.2. е че в сервиза вероятно ще попадне информация на твоя хард която ти не би искал да попадне. (лични снимки, някакви документи, проекти , ако ще и колекцията ти порно)

  • 12.04.2010 at 15:16
    Връзка

    Именно заради начина на обслужване на гаранцията Pickup & Return никога ама никога няма да си купя каквото и да било с марката Сони с изкл може би на гейм конзола. Просто няма начин да дам 2000-2500 лв за лаптоп и ако нещо даде дефект да се моля на бога в сервиза да се окаже наистина дефект, който се покрива от гаранцията иначе съм вътре с още поне 200-300евро. Това е изключително тъпо решение на Сони. Преди да си взема каквато и да било техника проверявам кой и как обслужза дадената марка и ако няма добър и надежден сервиз в Бг просто започвам да проучвам друга марка. Не е като да няма качествени конкуренти на Сони.

  • 14.04.2010 at 20:13
    Връзка

    Мнението на lord_chuldarkar е доста негативно , и едва ли не ни навежда на мисълта ,че от сервиза на Sony само чакат да ни прецакат.

    Това едва ли е така ,все пак не може да оценяваме всички със българският аршин.Всички знаем че в България има доста хора мислещи да прецакат потребителя, но не всички са такива, и още по-малко европейските сервизи. Хората там знаят ,че имаш проблем и не си тръгнал като така да пращаш по куриер.

    Но наистина е доста неудобна цялата процедура , и като знаем какви са куририте в България , като нищо могат да те забавят или да повредят стоката нещо , че после да я плащаш.

  • 06.05.2010 at 20:03
    Връзка

    Няма ли качите някоя статия от февруари няма нищо?

  • 10.05.2010 at 14:16
    Връзка

    В момента тече реорганизация, тъй като авторите трябва и да се хранят…

  • 01.06.2010 at 20:14
    Връзка

    Абе – като кажете ”Сони” – та ”Сони”…. Не бива в завод на Сони да се произвеждат и с чаркове на Сони да са вътре.
    От доста години вече лаптопите не се правят от марките, чиито имена стоят на капака. Я ги прави ”Компал”, я ”Кванта”, я ”Асустек” или някои други тайванци. Тенденцията в последно време е и окомплектоването да се прави от външни фирми; а даже съм чел, че и при дизайна тайваските ОЕМ-и вече разработват различни варианти и клиентите си избират.
    Така, че, ако има нещо ”Сони” в тея лаптопи – това е преди всичко маркетинга…


Остави коментар по темата...

Your email address will not be published. Required fields are marked *