Sony продължава да развива носимите технологии с нови SmartWear продукти, стилове и партньорства, обявени на CES 2015

  • Новият SmartWatch 3 с обновен елегантен дизайн от неръждаема стомана влиза в продажба от февруари 2015 г.
  • Уеб интерфейс и отворен API за приложението Lifelog – с първи партньорства с If This Then That, Withings и Habit Monster
  • Представяне на концептуален прототип – Smart B-Trainer: устройство тип „всичко в едно”, подобно на слушалки и оборудвано със сензори, оптимизирани за тичане

На CES 2015 Sony представи нови продукти, партньорства и изживявания за своята разширяваща се линия SmartWear устройства – елегантна версия на SmartWatch 3 от неръждаема стомана, нови партньорства за приложението Lifelog и концептуални носими устройства, включително мултисензорен, водоустойчив прототип на хедсет от Sony Corporation, създаден за подобряване на представянето и проследяване на данните и резултатите в реално време при бягане/тичане.

 „Нашият подход към умните носими технологии се базира на основните принципи в създаването на дълбочина и разнообразие в потребителските изживявания и в предоставянето на избор от красиви и функционални продукти,“ заяви Каз Таджима, старши вицепрезидент и директор на „UX креативен дизайн и планиране“ в Sony Mobile Communications. „Разширяването на Lifelog, благодарение на отворения API и концепцията ни за новите носими продукти, ще позволи на креативни партньори да интегрират своите приложения и услуги в нашата платформа, давайки на потребителите ни достъп до най-богатата и разнообразна екосистема от носими продукти“.

 Дизайн на модулни технологии, със SmartBand SWR10

На CES миналата година Sony за пръв път представи SmartBand SWR10 – 24/7 носимо устройство, напълно водоустойчиво (с рейтинг IP58), въпреки открития microUSB изход. Лека и дискретна, тази гривна първа материализира модулния подход на Sony – концепцията за „независимото ядро” – и даде възможност технологиите да бъдат носени в различни цветове и стилове, за да отговорят на индивидуалния вкус и предпочитания.

През изминалата година Sony Mobile работи с различни творчески екипи и марки от сферата на лайфстайла, модата и дизайна, за да се запознае с различните стилови предпочитания на потребителите, и създаде серии SmartWear продукти с имена като Jack Vartanian, ALTEWAISOME и Ted Baker, а съвсем наскоро и с популярната дамска марка ROXY.

sony_ces2015_SmartWatch3_72dpi

Eлегантен творчески подход – SmartWatch 3, сега от неръждаема стомана.

След представянето му миналата есен в партньорство с Google, SmartWatch 3 е последно поколение на SmartWatch от Sony. Компанията представи ново издание на умния часовник от неръждаема стомана, което ще излезе на световните пазари от следващия месец.

SmartWatch 3 от красива неръждаема стомана съчетава съвременната с непреходната естетика за първокласен вид и усещане. Устройството разполага с 1.6-инчов 320х320 TFT LCD трансфлективен дисплей за работа дори при ярка слънчева светлина, и разбира се, е водоустойчиво (с рейтинг IP68). Зарежда се през стандартен microUSB изход.

За да разшири допълнително стиловете и възможностите за носене на продукта, Sony представи и нов държач за SmartWatch 3, който позволява добавяне на стандартна 24мм каишка за часовник според индивидуалните предпочитания и ще бъде наличен на пазара през първите месеци на 2015 г.

Дори без вашия смартфон с Android, SmartWatch 3 е забавен и полезен аксесоар с впечатляващи самостоятелни функции – слушане на музика, интелигентни сензорни технологии и уникален вграден GPS сензор.

Golfshot и iFit са разработчици, които вече създават уникални Android Wear изживявания със самостойните функции на SmartWatch 3, както за спортуването на голф игрището, така и на пътеката във фитнеса. От януари всички нови потребители на устройството ще получат ексклузивен достъп до  приложенията Golfshot и iFit като част от закупения комплект.

Sony обяви и ново сътрудничество с Virgin Atlantic, което ще позволи съвместни инициативи със SmartWear, използването на продуктите от серията като уникални решения за оперативните дейности на Virgin Atlantic и подобряването на обслужването на клиентите на компанията. Повече информация за предстоящите проекти ще бъде обявена в следващите месеци.

Lifelog – вдъхновение чрез полезна информация за всеки Android потребител

Налично в Google Play Store, Lifelog е популярно Android приложение, което помага за поставяне на лични цели, наблюдение на прогреса по постигането им; позволява да научите повече за себе си и да вземете по-умни решения за своето здраве, забавление и още.

 На CES 2015 беше представен нов уеб интерфейс – lifelog.sonymobile.com. Той използва отворена API функционалност и последните HTML5 технологии за страхотно визуално изживяване. Сайтът е пригоден за достъп от всякакви екрани, включително от смартфон, таблет и телевизор. Всичко, което трябва да направят потребителите, е да се регистрират със своя Sony Entertainment  Network4 акаунт в сайта.

Новата възможност отразява стратегията на Sony за редовно обновяване и добавяне на нови функционалности към Lifelog, които отговорят на променящите се желания на потребителите.

Създаване на нови изживявания с отворени принципи

Sony си партнира с множество лайфстайл и медицински приложения, за да предостави на потребителите максимума от услугите, които вече обичат, но и да им разкрие нови такива, за да им осигури още повече изживявания с тяхното SmartWear устройство и приложението Lifelog. Съвсем скоро чрез Lifelog ще има възможност:

  • Да достъпите IFTTT рецепти за интуитивна връзка между Lifelog и любимите ви приложения
  • Да създадете здравословни навици с Habit Monster, за да научите повече за себе си чрез Lifelog
  • Да използвате свързаните здравни уреди на Withings, за да интегрирате вашето тегло и индекс на телесна мазнина в Lifelog и да проследите как спите, ядете и се движите.

„Lifelog е вдъхновение чрез полезна информация за всеки и нашите първи партньори ни помагат за реализацията на тази концепция по нови начини,“ сподели Ясухаро Номура, директор „Experience Planning“ в Sony Mobile Communications. „Ние специално създадохме платформата Lifelog с отворени принципи, за да насърчим разработчиците да създадат нови изживявания и да се свържат с екосистемата на Sony, както никога досега. Със сигурност ни очаква една вълнуваща година.“

Изследване на нови концепции за носими устройства и контекстни сензорни технологии

В допълнение към пускането на пакета за софтуерна разработка, Sony Corporation представя и нови приложения за съществуващия прототип на SmartEyeglass, създаден специално за разработчици, заедно с нов концептуален продукт SmartEyeglass Attach! – единичен модулен дисплей за прикрепяне към стандартни очила, даващ възможност на разработчиците да създават приложения за спорта или работата.

Sony Corporation представи и прототипа Smart B-Trainer: водоустойчиво устройство тип „всичко в едно”, подобно на слушалки и оборудвано с множество сензори, специално създадено за бегачи. Показаният продукт разполага с вградена памет и ще може да осигурява гласови напътствия при тренировки, както и възпроизвеждане на музика, интелигентно предлагайки най-подходящия саундтрак за спортиста по време на тренировка.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *