Toshiba удължи No matter what!

Не съвсем изненадващо, Toshiba удължи срока на промоцията No matter what. Както вероятно ви е известно, компанията предложи уникални гаранционни условия преди време с уговорката, че промоцията е до 31-ви май тази година. За радост промоцията ще се задържи до 31-ви август и дори бе допълнена от изненадващ бонус – Застраховка срещу загуба на работа. Въпреки, че е добре да се зачетете в малките букви (например за цялата промоция е нужно да сте навършили 18 години), предложението на Toshiba наистина става неустоимо. Подробна информация може да намерите тук (PDF файл с пълните условия на No matter what до 31-ви август).

Няколко важни неща:
– Не забравяйте, че трябва да регистрирате новия си лаптоп от TOSHIBA в рамките на 7 дни от датата на покупка в онлайн базата данни с гаранции и в уеб сайта на промоцията (www.toshiba-europe.com/registration).
– Лаптопите от TOSHIBA, които са подновени, ремонтирани и/или на изплащане, не могат да участват в тази промоция.
– Подмяната на устройство с такова от същия модел или клас на устройството, предмет на промоцията (ако устройството вече не се предлага, то се заменя с ново такова с еквивалентни функции и характеристики (с изключение на дизайна, цвета, размерите и теглото, които ще са възможно най-близки до тези на повреденото устройство)). Цената на новото устройство за смяна не може да надвишава новата покупна цена на устройството, предмет на промоцията.
– Също така имате право да върнете устройството, предмет на промоцията, само веднъж в рамките на 14 дни от датата на покупка. Ако го смените с друго устройство, нямате право повече да го сменяте с ново.
– Цената на смяната или ремонта не може да превишава цената на оригиналното устройство.
– Лаптопите от TOSHIBA, които предстои да бъдат изтеглени от пазара, имат право да участват в промоцията само ако повредата е възникнала преди обявяването на изтеглянето.
– и т.н.

Това са само извадки (със запазен правопис) и горещо препоръчваме да прочетете внимателно гаранционните условия – онзи документ горе си струва четенето и не очаквайте, че номера със “ще си го счупя, за да ми дадат нов”, който е така популярен сред по-напредналите потребители, ще мине лесно и във всеки един случай.

[wp:svejo-net]

6 thoughts on “Toshiba удължи No matter what!

  • 08.05.2009 at 01:25
    Permalink

    Това стана малко като: Който разбира, тукa се спира и Toshiba избира © ;)

  • 08.05.2009 at 10:55
    Permalink

    Внимавай наистина това да не стане следващият слоган на промоцията. Но да – Тошиба май много се напъват да се наложат, а и цените им не са вързани към долара и са си перманентно добри.

  • 11.05.2009 at 12:35
    Permalink

    Това с изплащането и регистрацията са наистина куци неща. А за моментната стойност е масова практика.

  • 11.05.2009 at 14:19
    Permalink

    На мен лично това за изплащането ми е странно. В крайна сметка и дилъра, и вносителя си получават парите накуп и задължението на клиента е само към банката, т.е. просто не разбирам какво общо има изплащането с гаранцията на вносителя…

    Сетих се и още нещо – та нали вносителя си получава парите кеш при закупуването на ноутбука от дилъра, а дилъра няма връзка със сервиза. Това правило ми изглежда напълно излишно – вносителя няма как да знае дали ноутбука е на изплащане?!?

  • 15.05.2009 at 00:57
    Permalink

    Да де… няма как, но го има като условие, т.е. звучи добре, но дали ще има и един успял да се пребори с условията им е друга тема

  • 15.05.2009 at 04:42
    Permalink

    То дано не се налага и да разберем, но ако чуя нещо – ще пиша какво е станало.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *