HMD Global и телефоните Nokia отпразнуваха една година в България

HMD Global, домът на телефоните Nokia, отпразнува първата си годишнина с представяне на всички телефони Nokia, които са достъпни за българските потребители.

С изчерпателно и отличително портфолио от продукти, доставени само в рамките на една година, HMD Global спази обещанието си да достави изчистен Android с всички свои смартфони. Като остана вярна на популярния дизайн, наследен с телефоните Nokia, всяко устройство е създадено на базата на три водещи принципа: технология с цел, дизайн за човека, и изчистена, сигурна и актуална версия на Android.

Само за 12 месеца компанията направи 12 големи стъпки в развитието си, с представянето на 11 нови устройства и глобалното стратегическо партньорство с индустриалния гигант ZEISS. В същото време представихме иновативни предложения, като Dual-Sight в Nokia 8 и изключителната батерия с 2-дневен живот в Nokia 2, който наскоро бе представен и на българския пазар.“, каза Росен Петков, генерален мениджър на HMD Global за Балканите, Адриатика, Кавказкия регион и Румъния. „На всички 13 пазара, които ръководя завръщането на телефоните предизвика голям интерес и можем да кажем, че дори ги раздвижи. Сигурни сме, че следващите 12 месеца ще са още по-добри.“, добави още той.

Появата на HMD Global на световната сцена бе отбелязано от завръщането на Nokia 3310 и обявяването на първата глобална вълна от смартфони с Android. Компанията представи новото си портфолиото от 6 смартфона Nokia и 5 мобилни телефона на над 80 пазара, осигури присъствие в 170 държави, стартира сайт на 48 езика и изгради солидни основи за бъдещ растеж.

На българския пазар се предлагат:

Nokia 3310 , Nokia 3310 3G , Nokia 2 , Nokia 3 , Nokia 5 , Nokia 6 и Nokia 8

Nokia е не само разпознаваема, но и обичана марка в нашия регион. Не случайно HMD Global избра българския екип да ръководи 13 пазара в региона.“ сподели Апрахам Асланян, търговски мениджър на HMD Global за Балканите и Адриатика. „Естествен интерес сред българските потребители предизвикаха Nokia 3310, като заявките започнаха веднага след глобалното представяне през февруари, както и появата на Nokia 8, което е съвсем очаквано, предвид спецификациите на модела, оптиката ZEISS и функцията Bothie.

През първата си година HMD Global изгради няколко основополагащи стратегически партньорства с лидери в индустрията, като Nokia, Google, Foxconn и ZEISS. През следващата година ангажиментите по тези партньорства са фокусирани към създаването на полезни иновации за феновете и поставянето на нови стандарти при смартфоните.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *