Facebook манията настигна и производителите

mobility-bg-facebookСлоганът на Facebook трябва да стане нещо от сорта на “Share it“, след като напоследък почти няма онлайн услуга, която да не се интегрира с популярната социална мрежа. За съжаление Facebook отдавна не е само място, където да поддържате връзка с познати, а и средство за реклама и достигане до по-широка група потребители. Сигурно ще ви е интересно да разберете, че почти всички производители на преносими компютри присъстват във Facebook, но едва единици са онези, които се отнасят сериозно към присъствието си. Най-забележителна изглежда страницата на MSI, която, освен всичко друго, се поддържа сериозно, за разлика от повечето други, и е пълна с (макар и рекламна) информация, включително и връзки към ревюта на продукти.

Съвсем отделен въпрос е дали наличието на подобни страници служи за нещо повече от маркетингови цели – на Facebook страницата на Dell може да видите доста оплаквания от клиенти (Dell са чест обект на такива заради онлайн и телефонната си поддръжка), дори регистрации на хора с имена тип “Dell Weak”, които пишат на стената на Dell. Всъщност дори и ние направихме Mobility Bg, но надали ще се стараем много с поддръжката…




Остави коментар по темата...

Your email address will not be published. Required fields are marked *