Новата кампания на смартфоните Nokia ни напомня кое е наистина важно в сезона на празниците

Кампанията наречена „Бъди подаръка“ съветва да се „изключите“

Уебсайтът на компанията ще бъде пременен със страницата „Изключи се“ за празниците

HMD Global, домът на телефоните Nokia, стартира кампания с мисъл за хората – „Бъди подаръка“, която насърчава хората да изключат своите телефони тази Коледа и да прекарат времето със своите близки.

Интегрираната кампания „Бъди подаръка“ ще започне с телевизиите и кината и ще продължи с ПР и дигитален елемент. Чрез нея марката иска да подчертае кое е най-важното нещо, което трябва да помним по време на празниците – подаръкът сте самите вие.

HMD домът на телефоните Nokia прави смела стъпка като доставчик на мобилни телефони като насърчава хората да изключат своите устройства и да се насладят на истинските човешки контакти със своите близки. За да дадат личен пример премененият „изключен“ уебсайт на компанията ще приканва хората да бъдат с близките си и самите те да бъдат подаръка за тях.

Кампанията ще стартира с емоционален ТВ клип, заснет от известния холивудски режисьор Джъстин Чадуик, който разказва емоционалната история за отношенията между една баба и нейния внук, който наскоро е заминал далеч, за да учи в университет. Тя е напомняне, че понякога най-добрият подарък, който можем да подарим за празниците, сме самите ние.

Кампанията „Бъди подаръка“ ще стартира и в магазините, в които клиентите ще бъдат приканвани да дарят „себе си“.

Пека Рантала, главен маркетингов директор в HMD Global, коментира кампанията: „Така както телефоните показаха колко мощно средство са, да ни държат в контакт с нашите близки, така ние демонстрираме, че никой, дори нашите собствени продукти, не могат да заменят истинският контакт между хората.“

Видеото на кампанията можете да видите тук: https://youtu.be/06lXvwOUK7Q

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *